Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Στρατηγός Ντερτιλής. ΠΑΡΩΝ!


 Χθες το απόγευμα ο στρατηγός Νικόλαος Ντερτιλής ξεκίνησε το ταξίδι του για τις νήσους των Μακάρων.  Εκεί όπου θα συναντήσει και άλλους μεγάλους της ελληνικής Ιστορίας.

Δεν υπάρχει λόγος να μακρυγορούμε για τον Νικόλαο Ντερτιλή.
Τα παράσημα ανδρείας που πήρε στο πεδίο της μάχης (συμμοριτοπόλεμος, Κορέα και φυσικά το 1964 στην Κύπρο) και η αξιοπρεπέστατη στάση του απέναντι στους αστείους δημοκράτες δεσμοφύλακές του, τα λένε όλα.

 ntertilis

 "Οι αξιωματικοί δεν ζητούν χάρη. Χάρη ζητούν όσοι έχουν αφεντικά. Εγώ δεν έχω αφεντικά. Είμαι ελεύθερος. Τις ιδέες μου δεν μπορεί να τις φυλακίσει κανένας. Μόνον το φθαρτό κορμί μου.
Στην Ελλάδα ουδεμία πατριωτική πράξις παραμένει ατιμώρητος."



                 ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΤΕΡΤΙΛΗΣ! ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου