Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Προς "Στόχο": Πολύ καλή η αναδημοσίευση των στοιχείων για αυτά που έλεγε ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος για τον "παππού" του, αλλά πείτε και από που τα βρήκατε...


 Στο χθεσινό φύλλο της εβδομαδιαίας εφημερίδας "Στόχος" αναδημοσιεύτηκαν τα στοιχεία που είχαμε πρώτοι παρουσιάσει εδώ σχετικά με αυτά που έλεγε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος για τον πρόγονό του Ελευθέριο Αλεξόπουλο.

 Ιδού το χθεσινό πρωτοσέλιδο του "Στόχου":
 
 

 ΑΝΑΒΕΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΑΝΑΒΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΙΣ...

Στην σελίδα 3 της εφημερίδας γίνεται αναλυτική αναφορά στο θέμα που βασίζεται στα στοιχεία που είχαμε δημοσιεύσει στην προαναφερθείσα ανάρτηση της 17/03/2014, δηλαδή τρεις μήνες πριν.

Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που μία αποκαλυπτική ανάρτησή μας έγινε, έστω και με τρεις μήνες καθυστέρηση, πρωτοσέλιδο σε εβδομαδιαία εφημερίδα ανεξαρτήτως εύρους κυκλοφορίας.

 Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν στους ανθρώπους του "Στόχου" που έδωσαν περαιτέρω δημοσιότητα στο θέμα, για να μάθει περισσότερος κόσμος ποια είναι η σχέση του Αλεξόπουλου με την αλήθεια.

 Θα ήταν όμως ακόμα καλύτερο αν έκαναν και μία τυπική αναφορά στην πηγή απ'όπου βρήκαν αυτά τα στοιχεία, δηλαδή στο ιστολόγιό μας. 
 Μία αναφορά στο istoriakatoxis εκ μέρους των υπευθύνων της εφημερίδας δεν θα έβλαπτε κανέναν... έτσι δεν είναι;

Απλά είθισται όταν αναδημοσιεύεις κάτι, να αναφέρεις και που το βρήκες.. Έτσι ρε παιδάκι μου, για λόγους αρχής. Δεν θα τους ζητούσαμε και πνευματικά δικαιώματα...

 Εν πάσει περιπτώσει, καλά να είναι οι άνθρωποι και πάντα να κάνουν τέτοιες αποκαλύψεις..


 Α, και κάτι ακόμα, επί του ιστορικού θέματος: Ο Χρυσοβαλάντης ήταν ανακριβής ακόμα και όταν έλεγε ότι ο Ελευθεριος Αλεξόπουλος ήταν παππούς του. Απ΄το βιβλίο του Παπαγιάννη απ'όπου αντλήσαμε τα στοιχεία διαβάζουμε το εξής (σελ.223):
 

 Φαίνεται λοιπόν ότι μετά την εκτέλεση του Ελευθέριου Αλεξόπουλου, εκτέλεσαν και τον γιο του Αθανάσιο.
 Άρα ο δεύτερος εκτελεσθέντας Αθανάσιος Αλεξόπουλος αποκλείεται να ήταν ο πατέρας του Χρυσοβαλάντη αφού ο τελευταίος προφανώς και δεν είχε γεννηθεί το 1944...
 Άρα ούτε ο Ελευθέριος Αλεξόπουλος ήταν παππούς του Χρυσοβαλάντη. Πιθανόν να ήταν προπάππους του, αδελφός του παππού του ή δεν ξέρω γω τι άλλο.
 Ούτε καν σε αυτό το τόσο απλό θέμα δεν είπε όλη την αλήθεια ο ανεξάρτητος βουλευτής...

3 σχόλια:

  1. Δεν πειραζει δεν χαθηκε και ο κοσμος αν δεν σε ανεφεραν.Ο σκοπος ειναι ιερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑΚΕ ΑΛΛΟΣ ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΝ ΝΤΟΡΟ ΕΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ . ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα μία πληροφόρηση από ένα σχόλιο, έκανα μία σχετική έρευνα και επανήλθα με περισσότερα στοιχεία την αμέσως επόμενη μέρα.

      Ο "Στόχος" πήρε μία ανάρτησή μου και ουσιαστικά την έκανε πρωτοσελιδο τρεις μήνες μετά παρουσιάζοντάς την σαν δική του "ανακάλυψη", δίχως την παραμικρή αναφορά στο ιστολόγιο.
      Δικαίωμά τους, δεν λέω.
      Δικαίωμά μου και μένα είναι να το αναφέρω.

      Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του


      Άντε και του χρόνου στην Πόλη....

      Διαγραφή